Ikhlaskan diri semata-mata hanya kerana Allah... Istiqamah dalam melakukan sesuatu kebaikan...

Saturday 11 June 2011

✿ Inni AkhaFuLLaH ✿


"Sesungguhnya orang-orang yang takut kepada Tuhannya yang tidak nampak oleh mereka, mereka akan memperoleh ampunan dan pahala yang besar"67:12

Ya Allah....
Sesungguhnya aku amat takut akan azabMu... Akan takut akan pembalasanMu...
Kalau la aku lalai.. kalau la aku leka.. kalaula aku lupa akan Kau...  Sesungguhnya aku lemah dengan dugaan Mu..
Ampunila dosa kami  Ya Allah...
Ampunkan la dosa hamba-hambaMu ini Ya Allah...

Manusia...
Ingatla bahawa Allah sentiasa mengawasi kita...
tidak kira di mana sahaja... di corok mana sekali pn kau bersembunyi... Allah Pasti ada bersama...
Rasalah kehadirannya setiapkali kamo ingin melakukan kemungkaran...
Betapa sedihnya Dia. apabila kita lupakan Dia...
Dimanakah rasa keimanan kita??... rasa ihsan dalam diri kita??...

MariLAH Kita bersama2 bermuhasabah diri...
Allah beri kite susah kerana mahu menguji betapa tingginya kesabaran kita...
dan adakah kita ini bersyukur dengan segala kurniaanNya...
Dan Allah beri kita senang... harta yang banyak... 
kerana ingin menguji yang mana satu akan kita dahulukan...
Adakah Allah yang Pemberi Rezeki... ataupun harta yang dibangga2kan...

Setiap kali kta berjumpa kekasih... x pernah lupa untuk menyemburkan minak wangi dibaju...
supaya kekasih akan sentiasa bau wangian kita...
tapi bila mahu berjumpa kekasih agung kita....Ada ke kita berwangi2an unuk berjumpa denganNya...
Sebak dan CemburuNya dia ...
Ada kita fkir...
Ya Allah...
T_T

Aku Rindu... Aku Sayang... Aku Cinta.....
PadaMu...


Ya Allah....

::إني أخاف إن عصيت ربي عذاب يوم عظيم::

Katakanlah: "Sesungguhnya Aku takut akan siksaan hari yang besar jika Aku durhaka kepada Tuhanku".
 (Az-zumar: 13)



No comments:

Post a Comment